شهادت حضرت زهرا(س) به روایت 75 روز
 
هیئت عاشقان حضرت زهرا-قم
شهادت مادرم زهرا افسانه نیست
دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, :: 1:43 ::  نويسنده : یکی از بچه های هیئت

شهادت حضرت ام ابیها مادر عالم حضرت زهرا(س) بر همه شیعیان تسلیت باد.

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)



نظرات شما عزیزان:

محفل عشاق العباس(ع)بروجرد
ساعت19:08---9 فروردين 1392
سلام رفیق
چرا دیگه بمون سرنمیزنین
.
.
.
چه غم گر هر کسی از من بجز غم رو بگرداند
مبادا از سرم رو کاسه‌ی زانو بگرداند


رهین منّت دردم که بنشسته به پهلویم
به بستر، او مرا زین سوی، بر آن سو بگرداند


نگاه شوهر تنهای من این راز می‌گوید
که دیده؛ همسری از همسر خود رو بگرداند


ز بس بیزارم از دشمن عیادت چون کند از من
کمک از فضّه گیرم تا رخم از او بگرداند


دلم را مژده دادم تا اجل آید به امدادم
کجا بیمار رو، از کاسه‌ی دارو بگرداند


پرستاری ندارم بر سر بالین بیماری
مگر آهم ازین پهلو به آن پهلو بگرداند


فدایی علی هستم پی حفظش دلم خواهد
اجل دست مرا گیرد به دور او بگرداند

.

.

.

منتظرتم ای منتقم


سید محمد علمداری
ساعت12:45---8 فروردين 1392
بالاخره من برگشتم از کربلا و انشالله فعالیت وبلاگ رو دوباره شروع میکنم
بگم که جاتون خالی یاد همه دوستان هم بودم و نائب الزیاره بودم...
انشالله که زیارت ما مورد قبول حضرت قرار گرفته باشه ...
وبلاگ حقیقت هلالی(haghighathelali.mihanblog.com)


یه بنده خدا از خاکریز شهادت
ساعت9:24---5 فروردين 1392
چشمی شبیه چشم تو گریان نمیشود
زهرا حریف چشم تو باران نمیشود
سلام رزمنده. شهادت حضرت زهرا، مادر همه ی شیعیان را به شما تسلیت میگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت عاشقان خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 540
بازدید کل : 327113
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 180
تعداد آنلاین : 1